• FIBULA AIR TRAVEL
    Sardinija
    Cala di Falco Resort 4*sup / Cannigione
  • Cala di Falco Resort 4*sup / Cannigione
  • Cala di Falco Resort 4*sup / Cannigione

DDOR Putno Zdravstveno Osiguranje

Letovanje FIBULA AIR TRAVEL, Italija, Sardinija

Sardinija Letovanje 2019

11 dana
10 noći
Prevoz
Usluga
  • Polupansion

Program putovanja

Cala di Falco Resort 4*sup / Cannigione

Regija COSTA SMERALDA (SMARAGDNA OBALA) !!     

Položaj: Hotel se nalazi u mestu Cannigione na putu za Costa Smeraldu, na samo 100 m od romantičnog istoimenog gradića, okruženog mnoštvom radnji i malom lukom. Od grada Olbia je udaljen 30km a od aerodroma Alghero je udaljen 150km. Nalazi se na vrlo atraktivnoj lokaciji punoj arhitektonskih i kulturoloških znamenitosti a strateški je pozicioniran tako da gosti uz samo nekoliko minuta hoda mogu doći do nekolicine najpoznatijih plaža tog dela ostrva.

Sadržaj: hotel raspolaže sa sobama u hotelu, residenciji i vilama, ukupno 120 soba koje se nalaze u prizemlju ili na prvom spratu. U ponudi agencije Fibula su sobe u hotelu. Gostima su na rapolaganju 2 restorana, bar, otvoren bazen u samom centru kompleksa sa ležaljkama i suncobranima, kao i servisom uz bazen, manji bazen za decu, piano bar sa terasom, Wi Fi u zajedničkim prostorijama. Za ljubitelje sporta tu su tereni za odbojku na plaži i teniski teren, a za decu tu je dečije igralište, mini klub; parking prema raspoloživosti

Sobe: sve sobe su uredjene u mediteranskom stilu i opremljene su sa kupatilom (tuš/WC), fen, klima uredjaj, SAT TV, telefon, sef €, mini bar €, peškiri za plažu, balkon ili terasa.
Junior Suite za max 3 osobe se sastoji od spavaće sobe sa dva ležaja I dnevne sobe sa sofom za osobu do 13 god (nisu odvojeni vratima).
Suite za 4 osobe se sastoji od spavaće sobe sa dva ležaja I dnevne sobe sa sofom na razvlačenje za dve osobe do 13 god.
 

Plaža: hotel je udaljen od gradske plaže Kaniđion oko 250m. Plaža je peščana uredjena sa ležaljkama I suncobranima. Hotel organizuje besplatan transfer do plaže.

Usluga: polupansion (doručak I večera – buffet, samoposluživanje)

 

Važne informacije:

Deca do 2 god besplatno (nemaju svoj ležaj I nemaju sedište u avionu) – krevetac GRATIS - NA UPIT!!
*NAPOMENA: ukoliko 1/2 sobu koriste 2 odrasle osobe + dete do 6 god dete plaća 199 EUR; ukoliko 1/2 sobu koristi 2 odrasle osobe + dete do 6 god + beba, dete do 6 godina plaća punu cenu paketa iz tabele za dete od 6-12,99 god.
Cena uključuje: 
- smeštaj na bazi polupansiona (doručak/večera) – buffet + avio prevoz (čarter let) + individualni transfer
- beplatne ležaljke I suncobrane na gradskoj plaži Kaniđone koja je udaljena cca 250m (prema raspoloživosti)
- beplatan transfer do gradske plaže Manneana (osim subotom)
- mini klub za decu od 3-11god.
- korišćenje sportskih terena (odbojka i tenis)
- korišćenje fitness studija
 

 Italija 2019 letovanje avionom. Smeštaj u hotelu Cala di Falco Resort 4*- Sardinija letovanje u hotelima - Sardinija - ITALIJANSKA OSTRVADodatni info Sardinija leto 2019
Sardinija mapa
Sardinija ostrvo bogate istorije i kulturnog nasledja. Sardinija je drugo po velicini ostrvo u Sredozemnom moru. 
Sardinija 2019
Paket aranžmani za letovanje na Sardiniji 2019 direktnim čarter letom agencije Fibula. Ususkana turistička mesta na peščanim plazama na Sardiniji 2019 nude različite sadržaje, usluge, dešavanja, šoping svima koji posete ovu destinaciju tokom svog odmora u 2019.
Sardinija leto 2019
Veliki izbor hotela kategorizacije sa 3* i 4* na Sardiniji sa avio prevozom i transferom od aerodroma do hotela na Sardiniji. Veliki broj specijalnih ponuda, first minute I last minute ponuda, popusta za decu, popusta za odrasle, dodatnih popusta, popusta za rani booking (buking). Svi ovi popusti su dostupni gostima koji žele da letuju na italijanska ostrva u 2019.
Sardinija letovanje
U okviru aranžmana za letovanje na Sardiniji, putnici mogu koristiti veliki broj različitih fakultativnih izleta. Koristiti rent-a-car usluge koje su dostupne u svim letovalištima na Sardiniji. U gradu Algheru mogu se posetiti butici i prodavnice, osetiti noćni život, izlasci, restorani, barovi.
Sardinija last minute
Popusti i specijalne ponude tokom cele letnje sezone za letovanjena italijanskim ostrvima 2019. First i last minute ponude za letovanje na Sardiniji sa avionskim prevozom. Last minute aranžmani za Sardiniju agencije Fibula Beograd, direktan čarter let i smeštaj u hotelima.
Sardinija first minute
Popusti za rane uplate letovanjana Sardiniji 2019. First minute ponude leto 2019 na Sardiniji , direktan čarter let.

 

Napomena: postoji mogućnost kupovine povratne avio karte na čarter letu Beograd – Alghero – Beograd po ceni od 199 EUR po osobi + avio takse. (plaćaju odrasli i deca od 2 god.)

 

CENA ARANŽMANA U TABELI UKLJUČUJE:

 

CENA ARANŽMANA  U TABELI NE UKLJUČUJE:

 

INDIVIDUALNI PROGRAM PUTOVANJA - SARDINIJA AVIONOM
1. dan BEOGRAD - ALGERO Početak programa putovanja sastankom učesnika putovanja na aerodromu Nikola Tesla u Beogradu 2 sata pre ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA poletanja aviona kod šaltera Fibula Air Travel-a (Obavezno proveriti 2 dana ranije tačno mesto sastanka i vreme poletanja aviona). Pristupanje šalteru za predaju prtljaga, pristupanje šalteru za pasošku kontrolu. Let JU 9760 (Air Serbia). Planirano vreme poletanja iz Beograda 18.00h. Prevoz avionom (čarter let) na relaciji Beograd - Algero (let traje oko 2 sata). Planirano vreme sletanja na aerodrom u Algeru 20.10h. Po sletanju, sledi pasoška kontrola, preuzimanje predatog prtljaga i transfer do hotela po rasporedu u hotele gde gosti borave. Smeštaj u sobe (soba je rezervisana od 14:00 časova a može biti i ranije u slučaju raspoloživosti), noćenje. 
2. dan. - 10. dan SARDINIJA Smeštaj na Sardiniji je na bazi 10 noćenja u odabranom hotelu. Slobodno vreme za kupanje, odmor, individualne aktivnosti …
11. dan ALGERO - BEOGRAD Napuštanje soba do 10:00 časova ili prema pravilima hotela, slobodno vreme do transfera na aerodrom, čekiranje i pasoška kontrola. Let JU 9761 (Air Serbia). Planirano vreme poletanja iz Algera 21.00h. Čarter let do Beograda. Planirano vreme sletanja u Beograd 22.55h. Kraj programa.

 

USLOVI PLAĆANJAPlaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu za efektivu Banca Intesa, na dan iplate.
NAČIN PLAĆANJA: 

Avio prevoznik je Air SerbiaPutnici će u avionu biti posluženi sendvičima, vodom i keksom. Po putniku je dozvoljeno nošenje 1 komada prtljaga do 23 kg težine kao i 1 komad ručnog prtljaga do 8 kg koji odgovara standardu Air Serbia. Napominjemo da se svaki dodatni kilogram naplaćuje po tarifi avio prevoznika koja je podložna promeniLet Beograd - Algero traje oko 2 sata. Od momenta predaje prtljaga, brigu o putnicima preuzima služba aerodroma i avio kompanije, a gost je dužan ponašati se po dobijenim instrukcijama. U slučaju kašnjenja aviona, putnik će sve zvanične informacije o novom vremenu polaska dobiti isključivo od službe AERODROMA u Beogradu / Algeru. Raspored sedenja u avionu određuje aerodromska služba. Spojena mesta nisu zagarantovana putnicima koji prtljag predaju među poslednjima ili kasne na let. Obaveza je putnika da dostave tačne brojeve mobilnih telefona, kako bismo bili u mogućnosti da Vas obavestimo putem SMS poruke o tačnom vremenu leta, odnosno sastanku putnika. Putnu dokumentaciju sa vaučerima, kontaktima predstavnika ili adresom hotela uručićemo Vam 2 sata pre najavljenog vremena poletanja aviona na šalteru agencije Fibula Air Travel na aerodromu Nikola Tesla. Kontakt telefon osobe koja prati grupu na aerodromu ćete dobiti u sms poruci uz vreme sastanka. Telefon je aktivan 2 sata pre zvaničnog objavljenog vremena poletanja. Obaveštenje putem SMS-a i e-maila Vam dostavljamo najkasnije 24h pred put. Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu poletanja aviona iz Beograda, obavezno kontaktirati agenciju.

PODSEĆAMO PUTNIKE DA OBAVEZNO PROVERE VREME LETA U AGENCIJI DVA DANA PRE PUTA.

VAŽNO; Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost večernjih i noćnih letova i da se u tom slučaju ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost).

RAZNE NAPOMENE I INFORMACIJE:
Evropska unija je uvela nova pravila za prelazak šengenske granice državljanima zemalja koje su izvan Evropske unije 26. juna 2013. Koja su stupila na snagu od 19. jula 2013., a odnose se na važnost pasoša neevropskih (EU) državljana. Svi koji od tog dana ulaze u zonu Šengena moraju da imaju PASOŠ KOJI JE VALIDAN NAJMANJE 6 MESECA nakon planiranog datuma povratka iz zemalja Šengena. Pasoš takođe ne sme da bude stariji od 10 godina. Putnici koji nisu državljani Srbije obavezni su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju. 
BROJ DANA ARANŽMANA:

 

PODACI O PREVOZNOM SREDSTVU:

PODACI O SMEŠTAJNIM OBJEKTIMA:

 

Organizator putovanja: FIBULA AIR TRAVEL AGENCY. Minimum za realizaciju programa 100 putnika. 
U slučaju nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre polaska. 
U slučaju otkaza aranžmana od strane organizatora putovanja, uplaćena sredstva organizator vraća putniku u roku od 5 dana. 
Opšti uslovi putovanja agencije Fibula Air Travel su sastavni deo ovog programa. 
Opisi hotela dostupni su na zvaničmom web site-u Fibula Air Travel www.fibula.rs
Licenca OTP 6/2010 od 27.01.2010, polisa osiguranja od insolventnosti i odgovornosti za slučaj šteta nanete putniku 300059971 od 24.01.2019. do 01.10.2019. DDOR NOVI SAD osiguranje

    • Avio prevoz na relaciji Beograd–Alghero–Beograd (čarter let, turistička klasa) - dozvoljeni prtljag do 23 kg po osobi i ručni do 8 kg;
    • Uslugu hotelskog smeštaja na destinaciji na bazi izabrane usluge za izabrani termin prema tabeli za 10 noćenja;
    • INDIVIDUALNI TRANSFER od aerodroma do hotela i od hotela do aerodroma.
    • Troškove organizacije putovanja;
    • Aerodromske takse 41,5 € (21,42 € BEG taksa, 0,98 € RF taksa, tax Alghero 19,10 €; * SVI PODLEZU PLACANJU TAKSI OSIM DECE ISPOD  2 GODINE
    • YQ taksu u iznosu od 10€ po putniku (cene takse su podložne promeni) U slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
    • Deca do 1,99 god – ne plaćaju kartu ni takse i nemaju sedište u avionu;
    • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje (možete kupiti kod nas u agenciji);
    • Obaveznu gradsku komunalnu taksu (plaća se na recepciji hotela) – za boravak u hotelima sa 3* – 1 € po noćenju / po osobi, a za boravak u hotelima sa 4* i 5* – 2 € po noćenju / po osobi. Deca do 12 godine ne plaćaju taksu.
    • Usluge predstavnika organizatora putovanja ili ino-partnera (samo asistenciju na aerodromu)
    • Ostale individualne i nepomenute troškove;
    • Gotovinsko plaćanje: 50% od ukupne cene aranžmana prilikom rezervacije, preostali iznos 21 dan pre početka putovanja; 
    • Platne kartice: Visa, Master, Maestro, Dina (isti uslovi kao gotovina);
    • Kreditne kartice Banca Intesa na 6 rata bez uvećanja (Master Card, Visa, 40% od ukupne cene aranžmana odmah, ostatak na 4 rate).
    • Čekovima građana: 40% akontacije od ukupnog iznosa cene aranžmana; preostali iznos se uplaćuju deponovanim čekovima građana tako da poslednja rata dospeva najkasnije 15. decembra 2019. godine. (čekovi se deponuju na dan potpisivanja ugovora i moraju imati dospeće 15.-tog u mesecu).
    • Preko računa: uz profakturu izdatu od strane „Fibula Air Travel”.
    • Cena aranžmana se obračunava po broju ostvarenih noćenja. Jedan hotelski dan kao i rezervisane usluge obračunaju se od 14:00 časova datuma početka putovanja do 10:00 časova poslednjeg dana aranžmana, bez obzira kada (u zavisnosti od satnica leta, na koje agencija ne može uticati) gost uđe u hotel. Kao početak aranžmana računa se trenutak sastanka na aerodromu, dva sata pre poletanja aviona iz Beograda, a kao kraj aranžmana sletanje u Beograd.
    • Očekivano vreme leta JU9760/1 BEG-AHO 18:00 (preliminarna vremena), potvrdu vremena avio kompanija će objaviti 48h pre poletanja. Obaveza je putnika da dostave tačne brojeve mobilnih telefona, kako bismo bili u mogućnosti da Vas obavestimo putem SMS poruke o tačnom vremenu leta, odnosno sastanku putnika. Putnu dokumentaciju sa vaučerima, fiskalnim računima, kontaktima predstavnika ili adresom hotela uručićemo Vam 2 sata pre najavljenog vremena poletanja aviona na šalteru agencije FIBULA na aerodromu Nikola Tesla. Kontakt telefon osobe koja prati grupu na aerodromu ćete dobiti u sms poruci uz vreme sastanka. Telefon je aktivan 2 sata pre zvaničnog objavljenog vremena poletanja. Obaveštenje putem SMS-a i e-maila Vam dostavljamo najkasnije 24h pred put. Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu poletanja aviona iz Beograda, obavezno kontaktirati agenciju.
    • Avio prevoznik je AVIOLET (Air Serbia). Putnici će u avionu biti posluženi sendvičima, vodom i keksom. Kafa i sokovi uz doplatu. Po putniku je dozvoljeno nošenje 1 komada prtljaga do 23kg težine kao i 1 komad ručnog prtljaga do 8 kg koji odgovara standardu AIR SERBIA 40 x20 x 55cm. Ne mogu se sabirati kilogrami, tako da dve osobe koje putuju zajedno, ne mogu predati 1 kofer preko 23 kg. Napominjemo da se svaki dodatni kilogram naplaćuje po važećoj tarifi avio prevoznika u momentu putovanja a koja je  podložna promeni. 
    • Let Beograd – Alghero (AHO) traje oko 2h i 10 min. Od momenta predaje prtljaga, brigu o putnicima preuzima služba aerodroma i avio kompanije a gost je dužan ponašati se po dobijenim instrukcijama. U slučaju kašnjenja aviona (a što je moguća pojava u čarter saobraćaju na koju Agencija nema uticaja I koja zavisi od stanja na aerodromima u Beogradu, destinaciji putovanja i drugim faktorima vezanim za plan leta kroz druge zemlje), putnik će sve zvanične informacije o novom vremenu polaska dobiti isključivo od službe Aerodroma Nikola Tesla. Poslednjeg dana boravka na destinaciji, moguće je da povratak aviona u Beograd zbog kašnjenja započne ili se završi posle ponoćnih sati dana koji je objavljen kao poslednji dan boravka. Raspored sedenja u avionu odredjuje aerodromska služba. Spojena mesta nisu zagarantovana putnicima koji prtljag predaju medju poslednjima ili kasne na let.
    • Smeštajni objekti iz naše ponude su kategorizovani po zakonima zemlje u koju putujete. Shodno ugovoru sa ino partnerom “FIBULA AIR TRAVEL” navodi kategorije u skladu sa zakonima zemlje u kojoj se objekat nalazi.
    • Smeštaj u objektima je u standardnim dvokrevetnim sobama 1/2 ili std ili dbl. (standardna soba podrazumeva kvalitet koji zadovoljava boravak za 2 osobe u sobi na standardnim razdvojenim krevetima ili bračnom ležaju). Treća, četrvrta, peta odrasla osoba i deca po pravilu koriste pomoćni ležaj koji može biti manji u odnosu na standardni, metalni krevet na rasklapanje ili fotelja što se može odraziti na komfor putnika.
    • Doplata za jednokrevetnu sobu iznosi od 60% do 100% u zavisnosti od pravila hotela, fisksnog zakupa apartmana i sl. I isključivo je na upit.
    • Organizator putovanja ne može biti odgovoran ukoliko usled nedovoljnog broja gostiju u hotelu, način usluge ishrane bude promenjen (umesto švedskog stola-serviranje menija). Ukoliko jedan od sadržaja hotela nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, organizator putovanja ne snosi odgovornost za isto.
    • Posebni zahtevi gostiju kao što su spratnost, pogled na more ili bazen ukoliko već ne postoje kao doplatne kategorije, se prosleđuju hotelu kao napomena/molba uz rezervaciju. Prilikom potvrde rezervacije, hotel ne potvrđuje istovremeno I molbu/napomenu, već na dan dolaska gostiju, ukoliko postoji raspoloživost za traženo, izlazi u susret. 
    • Korišćenje TV ili klime u sobama/apartmanima su usluge koje se posebno plaćaju, osim ako je drugačije naznačeno u cenovniku. Vreme rada klima uređaja, razlikuje se u zavisnosti od hotela i ne podrazumeva 24 sata neprekidnog trajanja.
    • Sve navedene usluge ili sadržaji hotela samo označavaju da ih hotel poseduje ali ne I da su besplatni, sem ako je iričito navedeno tako: FREE ili BESPLATNO (klima, sef, fitness, masaža, sauna, sportski tereni…)
    • Besplatan internet ili oznaka WIFI ne podrazumeva jak signal ili brz internet u svim delovima hotela. Internet može biti sporiji u određenim delovima hotela kao I u određeno doba dana.
    • Ukoliko se klima posebno plaća u hotelu, potrebno je naglasiti u agenciji da želite sobu koja ima mogućnost doplate za klimu, koju plaćate na licu mesta, jer postoji mogućnost da je broj takvih soba u hotelu ograničen.
    • U promo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (standard sobe, superior sobe, lux sobe, studija, apartmana, family sobe...). Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš kada ili kada i sl...)
    • Dress code/pravila oblačenja (većina hotela, a naročito hoteli viših kategorija 4* i 5* imaju obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, obično večera. Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim nogavicama).
    • Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta.
    • Opis AI usluge nalazi se na našem website. Ukoliko ga ne možete naći, molimo Vas da nas kontaktirate kako bi smo Vam ga prosledili ili uručili direktno.
    • Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka. Takodje se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži od dela ulaska u vodu (pesak van vode, šljunak u vodi i sl.)
    • Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadlezni inspekcijski organi.
    • Obzirom da su apartmani i hoteli objekti koji svoje usluge ostvaruju rentiranjem, nije za očekivati nove madrace, posteljinu, frižidere I šporete već opremu koju je neko upotrebljavao pre Vas prethodnih godina ali se Vama ustupa u tehnički ispravnom stanju
    • U objektima na bazi najma, moguće je da se opremljenost kuhinje razlikuje od objekta do objekta, usled loma ili otudjenja opreme.
    • Oprema ne podrazumeva kompletan servis na kakav ste navikli u svom domu i (različite vrste šerpi, supijera, kadica) već bazičnu opremljenost priborom za jelo, čašama, šoljama i tanjirima. Upotreba kuhinje u apartmanima je bazičnog karaktera za podgrejavanje.
    • Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku. “FIBULA AIR TRAVEL” će proslediti zahteve i želje putnika hotelu, ali nije u mogućnosti da garantuje za iste.
    • Gost preuzima brigu čuvanja prtljaga tokom celog putovanja i vrednih stvari te stoga savetujemo da koristite sefove, a vrednosti ne ostavljate u sobi.
    • Putnik je u obavezi da prilikom prijavljivanja za put navede puno ime I prezime, tačno kako stoji u pasošu, a naročito skrećemo pažnju da putnici koji  imaju slovo Đ ili DJ u imenu ili prezimenu provere da li je isto tako napisano u ugovoru o putovanju.(posebno se odnosi na devojačko prezime putnice, skraćeni oblik imena i sl.). Pogrešno prijavljen podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u samim hotelima.
    • Prilikom prijavljivanja za put, obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa.
    • Kod ostvarivanje popusta za dete, merodavan je datum rođenja i starost deteta na dan povratka sa putovanja i obavezno treba dostaviti agenciji fotokopiju pasoša za dete.
    • Za sve ove slučajeve pogrešno prijavljenog podatka, Organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku.
    • Putnik je obavezan da poseduje MEĐUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje se može kupiti kod nas u agenciji. Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže propisanu količinu novčanih sredstava za vreme boravka (kartice, gotovina….), kao i međunarodno putno osiguranje.
    • Opisi hotela i apartmana su sastavni deo cenovnika i nalaze se na (obavezno uzeti u agenciji ili tražiti da se pošalju na email ukoliko nisu priloženi uz program). Ulazak u sobe je zvanično posle 14h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba.Izlazak iz soba poslednjeg dana je najkasnije do 12h.
    • Zbog velikog broja razuđenih hotela na pojedinim destinacijama/ostrvima u okviru paket aranžmana, pored autobuskog transfera u pratnji predstavnika agencije, postoji i mogućnost transfera minibusom ili taksijem gde neće biti prisutan predstavnik agencije. Putnici će najvažnije informacije o destinaciji/ostrvu dobiti na prvom info sastanku, po rasporedu dobijenom po dolasku na destinaciju/ostrvo.
    • Prilikom transfera do hotela, koji se nalaze u gradskim zonama, moguće je da autobus ne može da ostavi putnike ispred samog hotela, već na najbližem mogućem mestu.
    • Transfer se takodje može obaviti i sa više prevoznih sredstava.
    • Rezervacije većine hotela se rade na UPIT i rezervacije se potvrđuju u roku od najviše 3 radna dana. Dnevno se dobijaju ažurirane liste od hotela koje nam prikazuju izveštaj o zauzetim kapacitetima. Ipak, ukoliko vam se slučajno ne potvrdi rezervacija za traženi hotel u traženom terminu, nudimo vam drugi hotel ili drugi termin ili vam vraćamo vaš novac u roku od 48 sati.
    • Sve usmene informacije koje nisu u skladu ili su u suprotnosti sa objavljenim programom putovanja, ne mogu biti predmet prigovora putnika za neispunjenje obaveze organizatora.
    • Putnik je obavezan bez odlaganja na licu mesta opravdani prigovor saopšti lokalnom predstavniku Organizatora, a u hitnim slučajevima ako ovaj nije trenutno dostupan, neposrednom pružaocu usluge (npr. prevozniku, hotelijeru i dr.). Za prigovore, pritužbe reklamacije, pomoć i hitne slučajeve putnik može kontaktirati organizatora na tel. +381 11 655 89 38 u toku radnog vremena radnim danima od 09.00h. do 20.00 h, subotom od 09.00-15.00 h ili preko e-maila info@fibula.rs. Putnik je u obavezi da dobronamerno sarađuje i strpljivo sačeka da se opravdana reklamacija na licu mesta otkloni u primerenom roku i prihvati ponuđeno rešenje koje odgovara ugovorenoj usluzi. Ako uzrok reklamacije nije otklonjen na licu mesta, putnik sa predstavnikom Organizatora, o tome sastavlja pisanu potvrdu u dva primerka koju obe strane sačinjavaju i potpisuju. Putnik zadržava jedan primerak ove potvrde. Ako je uzrok reklamacije otklonjen na licu mesta, putnik je obavezan potpisati potvrdu o istom, a u suprotnom činjenica da je nastavio korišćnje adekvatnog alternativnog rešenja smatra se da je Program u celosti izvršen. Lokalni predstavnici nemaju pravo da priznaju bilo kakve zahteve za naknadu, već isključivo organizator.

Smene

Napomene o ceni

postoji mogućnost kupovine povratne avio karte na čarter letu Beograd – Alghero – Beograd po ceni od 199 EUR po osobi + avio takse. (plaćaju odrasli i deca od 2 god.)

U cenu je uključeno

Avio prevoz na relaciji Beograd–Alghero–Beograd (čarter let, turistička klasa) - dozvoljeni prtljag do 23 kg po osobi i ručni do 8 kg; Uslugu hotelskog smeštaja na destinaciji na bazi izabrane usluge za izabrani termin prema tabeli za 10 noćenja; INDIVIDUALNI TRANSFER od aerodroma do hotela i od hotela do aerodroma. Troškove organizacije putovanja;

U cenu nije uključeno

Aerodromske takse 41,5 € (21,42 € BEG taksa, 0,98 € RF taksa, tax Alghero 19,10 €; * SVI PODLEZU PLACANJU TAKSI OSIM DECE ISPOD 2 GODINE YQ taksu u iznosu od 10€ po putniku (cene takse su podložne promeni) U slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja. Deca do 1,99 god – ne plaćaju kartu ni takse i nemaju sedište u avionu; Međunarodno putno zdravstveno osiguranje (možete kupiti kod nas u agenciji); Obaveznu gradsku komunalnu taksu (plaća se na recepciji hotela) – za boravak u hotelima sa 3* – 1 € po noćenju / po osobi, a za boravak u hotelima sa 4* i 5* – 2 € po noćenju / po osobi. Deca do 12 godine ne plaćaju taksu. Usluge predstavnika organizatora putovanja ili ino-partnera (samo asistenciju na aerodromu) Ostale individualne i nepomenute troškove;

Cena od
4244 eur
Više detalja
Ponuda na sajtu agencije

Povezane ponude

Izdvojeno
Sardinija putovanje Sardinija
HOTEL MARMORATA VILLAGE - SANTA TERESA DI GALLURA
Izdvojeno
Sardinija putovanje Sardinija
Corte Rosada Hotel & Spa Porto Conte
Izdvojeno
Sardinija putovanje Sardinija
Horse Country Resort & Spa Arborea
Izdvojeno
Sardinija putovanje Sardinija
Le Palme 4*- Resort & Spa LE DUNE, Badesi Mare
Sardinija putovanje Sardinija
Torreruja Relax Thalasso & Spa 4* sup – Isola Rossa
Sardinija putovanje Sardinija
Cala di Falco Resort 4*sup / Cannigione
Sardinija putovanje Sardinija
Marinedda hotel Thalasso & Spa 5* - Isola Rossa

YUTA - Anketa

Da li na letovanje 2019 putujete sa agencijom ili u sopstvenom aranžmanu:
Letovaćete u?



Sve Yuta ankete