GRCKA LETOVANJE 2017
YUTA Home | Moj favorit | Moj No.1 sajt | Yuta pošta | YUTA Login | English   
 
GRCKA LETO 2018 ARANZMANI

LAST MINUTE PUTOVANJA > LETOVANJE
GRČKA LETO 2018
Putovanja GRADOVI EVROPE >
PONUDA SRBIJE >
KATALOZI LETOVANJE >
KATALOZI GRADOVI EVROPE >

FANTAST TOURIST, TURISTIČKA AGENCIJA NOVI SAD, Letovanje, Metropole, Avio Karte
NI TRAVEL, PUTOVANJA, METROPOLE, LETOVANJA
TURISTIČKA AGENCIJA SABRA - KRSTARENJA 2017, WELLNESS, LETOVANJA, EVROPSKI GRADOVI
TURISTICKA AGENCIJA BELVI TRAVEL, LETO 2017, GRCKA OSTRVA LETOVANJE 2017, METROPOLE
TRIM TRAVEL, LETOVANJE 2017 GRCKA HALKIDIKI HOTELI / KASSANDRA,  GRCKA HOTELI / SITHONIA, TURSKA LETOVANJE, TUNIS, EGIPAT, METROPOLE
LETOVANJE 2017
BIG BLUE, EVROPSKI GRADOVI, LETOVANJE, KRSTARENJA, WELLNESS
Turisticka agencija MONTESOL - GRADOVI EVROPE, LETOVANJE, APARTMANI 2017 GRCKA
TURISTIČKA AGENCIJA SOLE AZUR - LETOVANJA, PUTOVANJA - GRADOVI EVROPE
PONTE TRAVEL, TURISTICKA AGENCIJA, BEOGRAD - LETO, ZIMA
KON TIKI TRAVEL, METROPOLE, DALEKA PUTOVANJA, GRCKA LETOVANJE
LETO 2017
HOTEL MONA ZLATIBOR
MEDITERANEO ex Kalodoukas
OLYMPIC TRAVEL
ATLANTIC TRAVEL - GRCKA LETO 2017 APARTMANI, HOTELI
Oktopod Travel - Letovanje 2017, Aranzmani
ALLEGRA KRSTARENJA
KIPAR
MAGELAN - TURISTICKA AGENCIJA NOVI SAD
TOP TOURS


YUTA - Reći dobrodošlice

Poštovani,

Dobrodošli na prezentaciju Nacionalne asocijacije turističkih agencija - YUTA, na kojoj možete naci sve potrebne informacije o našem udruženju, aktivnostima koje preduzimaju naše clanice i ostali pružaoci turistickih usluga kroz ponude putovanja, berze, zakonske propise, turisticke vesti, nagrade za turiste...

Od osnivanja 1954. godine, YUTA je posebnu pažnju posvecivala unapredenju rada i kvaliteta poslovanja turistickih agencija i zaštiti potrošaca turistickih usluga.
U duhu savremenih svetskih trendova, YUTA je u cilju koordinacije rada svih ucesnika u kreiranju turistickih usluga, a kroz status pridruženog clanstva, objedinila i aktivnosti komplementarnih turistickih delatnosti iz oblasti saobracaja, ugostiteljstva, osiguranja, obrazovanja i dr.

Bice nam veliko zadovoljstvo da Vaše interese i ciljeve zajednicki realizujemo kroz bogatu lepezu usluga i mogucnosti koje YUTA pruža.

Dobrodošli,

Aleksandar Seničić, direktor

 

 

Šta je  YUTA danas u agencijskoj delatnosti:

  • Reprezentativna  Asocijacija turističkih agencija,
  • Strateški partner ministarstva za poslove turizma, prosvete, spoljnih poslova, unutrašniih poslova, osiguravajućim kompanijama, obrazovnim ustanovama itd. 
  • Asocijacija sa  preko 270 turističkih agencija koje ostvaruju oko 95% organizovanog turističkog prometa, najvećih  BUS i RAC organizacija, itd. sa preko 1,5 miliona korisnika usluga,
  • Jedina turistička Asocijacija koja svojim članicama pruža kompletan servis za sve segmente agencijskog poslovanja 

 Prednosti članstva u YUTI

•          dnevno dobijanje insturukcija za uspešno poslovanje članica
•          mogućnost korišćenja najvažnijih informacija na stranicama YUTA web sajta kojima mogu pristupiti samo članice YUTA
•          svakodnevno primanje najvažnijih vesti i najave najvažnijih događanja
•          pravo korištenja podataka, obrazaca, aktuelnih propisa, raznih uputstava i ostalih sadržaja iz baze podataka bitnih za poslovanje agencija
•          pristup informacijama o članicama UFTAA, ECTAA, čiji je YUTA član, kao i različitih mera turističke politike na evropskom i svetskom nivou

•          strukovno praktično obrazovanje vezano uz specifičnosti primene turističkih propisa
•          učešće na edukativnim kursevima iz oblasti turizma uz posebne cene za članice (operativni poslovi u agencijama, poslovi vodičia pratioca, animatora i dr.
•          učešće u uprvnim i radnim telima YUTE
•          učešće u aktivnostima koje su vezane na formiranje turističkih proizvoda, posebno receptivnih i na uspostavljanju standarda poslovanja članica na domaćšem i svetskom tržoštu,
•          učešće u zajedničkim projektima YUTE koje podsticajnim sredstvima podržavaju nadležni organi i međunarodne instirucije

•          mogućnost lakšeg uspostavljanja poslovnih odnosa s proverenim kompanijama- članicama YUTA
•          kontinuirano širenje mreže poslovnih partnera iz agencijeske i komplementarnih delatnbosti (prevozici, osiguranja, hotelijeri, vodiči, obrzovne ustanove i dr. Delatnosti pridruženih članica YUTE)
•          posvno povezivanje i saradnje članica BAFTAA i drugih turističkih zajednica zemalja u regionu
•          učešče na Skupštini YUTA, ISTA, studijskim putovanjima i drugim događanjima koje organizuje ili učestvuje YUTA
•          mogućnost koriščenja proizvoda i usluga pod najpovoljnijim uslovima raznih kompanija - partnera s kojima je YUTA dogovorila popuste za svoje članice (fiskalne kase, polise osiguranja, bankarske garancije, obezbeđenje standardnog softvera za poslovanje agencija itd.)

•          pravo korištenja logotipa YUTA kao znaka pouzdanosti i kvaliteta
•          mogućnost prezentacije svih poslovnih informacija članica na web sajtu
•          postavljanje komercijalnih ponuda putovanja na YUTA web sajt
•          postavljanje banera na YUTA web sajt po povlašćenim uslovima
•          mogućnost povoljnijeg oglašavanja u medijima
•          nastupi i mogućnosti korištenja   posebnih dogovorenih uslova na turističkim menifestacijama

Uloga Nacionalne asocijacije turističkih agncija “YUTA”

YUTA za svoje članice vrši sledeće osnovne funcije:

Ostvareni visoki standardi postignuti su: restriktivnim uslovima prijema i kontinuiranim preispitivanjem zadržavanja statusa članice YUTA (u prethodnom periodu je iz članstva je isključeno preko 230 agencija), uvođenjem novih elekrtonskih tehnologija u poslovanju asocijacije i članica po YUTA standardima, pružanjem besplatnih pravnih saveta i pomoći putnicima i članicama, uvođenjem posebnih standarda za pojedine vidove turizma itd.

YUTA je refernetni partner za usaglašavanje i dogovaranje sa nadležnim državnim organima u delu zakonodavne regulative, strateških mera i odluka države u vezi utvrđivanja različitih poreza i taksi, pri donošenju novih ili poboljšanih zakonskih i drugih regulativa za uspešniji rad turističkih agencija. YUTA je uspostavila stalne i plodne relacije sa vlastima i donosiocima odluka u Vladinim i Skupštinskim telima zaduženim za turizam.

YUTA predstavlja i zastupa interse svojih članica u međunarodnim i regionalnim asocijacijama, nacionalnim reprezentativnim asocijacijama turističke privrede, Privrednoj komori Srbbije, Uniji poslodavaca Srbije, u medijima itd.

Za svoje članice i njihove putnike obezbeđen je besplatan pravni servis, daju se svakodnevne informacije i instukcije neophodne za uspešno poslovanje članica YUTA, iz oblasti turističkih, finansijkih, saobraćajnih, viznih i svih drugih propisa i oblasti.

Svakodnevno članice preko  web saja YUTA i elektronskom poštom, a putem tromesečnih pisanih publikacija   dobijaju aktuelne informacije. 
Putnici, poslovni partneri članica, kao i mediji i svi zaintersovani putem sajta mogu na jednom mestu dobiti celokupnu aktuelnu turisričku ponudu sa destinacija u Srbiji i iz celog sveta.

Zaštita od nelojalne  konkurencije u saradnji sa nadležnim inspekcijskim organima (Turistička inspekcija i dr.) je trajna aktivnost članica i same YUTE. 
Posebno je značajna uloga Arbitražnog suda YUTE, jedine takve institucije u okviru asocijacija turističke privrede, koja u najširem smislu doprinosi zaštiti putnika i samih članica. 

U okviru članica koordiancija se ostavaruje  preko nadležnih upravnih i radnih tela, kao i preko formiranih  10 regionalnih chapera-regionalnih ogranaka, čija je uloga koordiancija svih učesnika u formiranju i prodaji regionalnog turističkog proizvoda (agencije, hotelijeri, prevoznici, vodiči, turističke organizaije i dr.).
Esnafska saradnja se realizuje preko međusobno pridruženog članstva reprezentativnih nacionalnih asocijacija hotelijera, banja i vodiča.

 U okviru Razvojno edukativnog centa –YUTA REC održavaju se stalni kursevi iz različitih oblasti poslovanja agencija a u saradnji sa pridruženim članicama iz oblasti obrazovanja, osiguranja, saobraćaja i dr.

Dokaz kvaliteta članica YUTE

Već nekoliko godina broj opravdanih tužbi putnika je minimalan u odnosu na broj realizovanih putovanja.
Kako je uobičajeni evropski prosek prigovora od 3 – 5 %, ovako mali broj tužbi putnika na programe članica YUTA, koji se izražava u promilima, potvrđuje visoki kvalitet i profesionalni odnos naših članica prema preko 1,5 mil. putnika članica YUTE.
Unazad nekoliko godina isključeno je preko 230 članica zbog neispunjavanja utvrđenih standarda YUTA.

O prestižnom kvalitetu članica YUTE najbolji su dokaz:

Preporuka Komisije Evropske Unije u Srbiji:  “PUTUJTE SA POUZDANIM TURISTIČKIM AGENCIJAMA, PROVERITE WEB SAJT: www.yuta.rs”

Preporuka MUP Srbije: "Ukoliko odlučite da putujete posredstvom turističke agencije, putujte preko agencija članica Nacionalne asocijacije turističkih agencija Republike Srbije www.yuta.rs..."

-----

Članice YUTA sa posebnom pažnjom treba da deluju, kako sledi:

Turizam, kao sredstvo individualnog i kolektivnog ispunjenja, treba da promoviše toleranciju, jednakost polova i ljudska prava, uz borbu protiv eksploatacije ljudskih bića, naročito dece.

Da bi se postigao održiv ekonomski rast, uz zadovoljenje potreba sadašnjih i budućih generacija, neophodno je da učesnici u turizmu čuvaju prirodnu okolinu. Turističke aktivnosti i infrastruktura moraju biti  dizajnirani tako da doprinose zaštiti prirodne baštine, očuvanje resursa, i izbegavanju proizvodnje otpada. U idealnom slučaju, ključni učesnici , posebno stručnjaci, trebalo bi da se slože oko uvođenja ograničenja ili ograničenja aktivnosti u veoma osetljivim područjima.

Planiranje i rad u oblasti turističkog smeštaja/odmarališta treba da integriše meštane destinacije u ekonomskom i društvenom smislu, dajući prioritet lokalnoj radnoj snazi, u skladu sa ujednačenim sposobnostima. Studije se moraju sprovoditi od strane investitora i profesionalaca u turizmu o uticaju njihovih razvojnih projekata na životnu sredinu; neophodno je dostavljanje transparentne informacije o budućim programima i njihovim mogućim posledicama, i podsticati dijalog sa lokalnim stanovništvom.

Zaposleni u turizmu imaju obavezu da obezbede turistima objektivne i poštene informacije o svojim destinacijama i uslovima putovanja, ugostiteljstvu i boravku. Važno je da zaposleni u turizmu izražavaju brigu, u saradnji sa državnim organima, za bezbednost svojih klijenata, sigurnosti i bezbednog povratka (u slučaju stečaja preduzeća), obezbeđivanje odgovarajućeg sistema osiguranja i pomoći i plaćanja pravične nadoknade kada ne mogu da ispune njihove ugovorne obaveze. Koliko je to moguće, zaposleni u turizmu treba da doprinesu kulturnom i duhovnom ispunjenju, posebno kroz omogućavanje slobodnog izražavanja verskog opredeljenja.

Multinacionalna turistička preduzeća ne mogu koristiti svoje dominantne pozicije u destinaciji, niti veštački nametati lokalnoj zajednici kulturne i društvene modele. U zamenu za slobodu da investiraju i trguju, oni bi trebalo da se uključe u lokalni razvoj i izbegavaju preteranu repatrijaciju svojih profita ili indukovanih uvoza. Osnovna prava plaćenih i samozaposlenih radnika moraju biti garantovana. Osim toga, kao što partnerstvo i uravnoteženi odnosi između preduzeća emitivnih i receptivnih država doprinose održivom razvoju, te veze garantuju brze podsticaje.

YUTA GARANCIJA PUTOVANJA je pre svega namenjena putnicima koji svoje poverenje poklone agencijama koje su uključene u ovaj jedinstveni sistem, sa ciljem povratka poverenja putnika u turističke agencije.

Osim Zakonom predviđenih uslova koje moraju da ispune organizatori putovanja garancija se izdaje na minimalni iznos od 300.000 eur i ova vrste polise osiguranja pokriva osiguranje od insolventnosti i naknade štete putnika.

Sve agencije koje imaju YUTA GARANCIJU PUTOVANJA osim polisa osiguranja koje ispunjavaju Zakonsku onbavezu mogu računati i na posebnu vrstu asistencije svojim putnicima ova tehnička asostencija pre svega se odnosi na sledeće benefite za korisnike usluga turističkih agencija koje imaju YUTA GARANCIJU PUTOVANJA.

Sve agencije koje imaju YUTA GARANCIJU PUTOVANJA su označene originalnom nalepnicom sa znakom i godinom za koju važi izdata garancija.

Tehnička podrška putnicima u vremenu trajanja YUTA GARANCIJE PUTOVANJA i to:

1. Garancija povračaja novca putnicima u najkraćem mogućem roku (do 15 dana od prijave svih oštećenih) za ne započeta putovanja u slučajevima insolventnosti i naknade štete

2. Garancija hitnog obezbeđivanja besplatnog smeštaja na destinaciji u slučaju kada turistička agencija nije obezbedila ili platila smeštaj

3. Garancija organizacije besplatnog povratka sa destinacije

4. Mogućnost obezbeđivanja alternativnih putovanja u slučaju kada putnici nisu otputovali preko agencija koje imaju YUTA GARANCIJU.

5. Besplatna arbitraža za slučajeve delimičnog neispunjenja programa putovanja

6. Pravna pomoć korisnicima-putnicima i turističkim agencijama

Lista turističkih agencija koje imaju YUTA Garanciju Putovanja >

 


YUTA Info

Biramo najbolje

Foto galerija
YUTA
Vaš komentar
Optimized for IE4+, 800 x 600. Copyright © 2002-2014 by YUTA. All rights reserved.